خرید کاغذ کرافت

 خرید کاغذ کرافت

خرید کاغذ کرافت از این جهت که مقاوم و سازگار با طبیعت است برای بسیاری از کسب و کارها از اهمیت خاصی برخوردار است.

افزایش تقاضا برای هر محصولی نیاز به تولید بیشتر و آگاهی را افزایش می دهد. به این ترتیب یک راهنمایی برای خرید کاغذ کرافت اهمیت پیدا می کند. امروزه خرید کاغذ کرافت برای بسته بندی محصولات صنعتی رونق گرفته است. استفاده از کاغذ کرافت همچنان رو به رشد است و این صنعت قابلیت رشد بیشتر را نیز دارد. حال بهتر است به سراغ معرفی این مدل از کاغذ و انواع آن می رویم.

معرفی کاغذ کرافت

از آنجا که در حال مطالعه ی این مقاله هستید پس خرید کاغذ کرافت برای شما اهمیت دارد. از این جهت بهتر است در ابتدا با این کاغذ آشنایی بیشتری داشته باشید. کاغذ کرافت همانطور که از اسمش مشخص است از خمیری به نام کرافت درست می شود. این مدل از کاغذ به دوام و مقاومت در برابر پاره شدن شهرت دارد. رنگ قهوه ای این مدل از کاغذ دقیقاً رنگ کرافت خامی است که از آن تولید می شود. کرافت یم واژه ی آلمانی به معنی قدرتمند و یا قوی است. این نام کاملاً برازنده ی این مدل کاغذ است چرا که به دلیل استحکام از آن در صنعت کارتن سازی و جعبه های محکم استفاده می شود.

برای خرید کاغذ کرافت باید از انواع آن آگاهی پیدا کنید. کاغذ کرافت در انواع، سایزها و ضخامت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. توجه به نیاز شما در مرحله ی خرید کاغذ کرافت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما هم از آن دسته طراحانی هستید که بافت کاغذ برایتان اهمیت دارد باید توجه کنید که بافت این کاغذ متخلخل محسوب می شود. بنابراین طراحان برای ایجاد حس صمیمیت نیز در بسته بندی از این نوع کاغذ استفاده می کنند.

 

چرا کاغذ کرافت؟

این که چه چیز سبب می شود که کاغذ کرافت به صرفه باشد بسیار مشخص است. مقاومت بالای این کاغذ و وجود سلولز بالا در آن سبب می شود که این کاغذ ارزش استفاده در بسیاری از مشاغل را داشته باشد. همچنین این کاغذ در کارهای هنری و مهرسازی نیز کاربردی است.

جدا از مقاومت این کاغذ به شدت با محیط زیست سازگار است. بسیاری از کسب و کارهایی که به محیط زیست اهمیت می دهند از این کاغذ استفاده می کنند و رنگ و بویی طبیعت دوستانه به برند خود می دهند. این کاغذها در طبیعت به سرعت تجزیه می شوند و اثری از خود به جای نمی گذارند. همچنین این کاغذ قابل بازیافت و استفاده در همان کیفیت است. خرید کاغذ کرافت و داشتن بسته بندی هایی که گواهی بازیافت دارند می تواند برند یک کسب و کار را به شدت محبوب کند.

 

قیمت کاغذ کرافت

برای به صرفه بودن قیمت کاغذ کرافت نیز مانند سایر محصولات باید به یک سری از نکات توجه داشت. نخست این که این نوع کاغذ در انواع و مدل‌ ها و همچنین رنگ های مختلفی تولید می شود. هر نوع، مدل و رنگ نیز قیمت متفاوتی دارد. دوم این که قیمت این محصول نیز مداوم در حال تغییر است و از این جهت صرفاً هنگام خرید کاغذ کرافت و مشخص کردن جزئیات سفارش می توانید قیمت دقیق را از فروشنده دریافت کنید. با تمام این اوصاف در این مقاله سعی کرده ایم که برای انواع متفاوت این کاغذ قیمت های تقریبی را گردآوری کنیم.

در این مورد قیمت کاغذ کرافت ایرانی ۱۲۰ تا ۲۷۰ گرمی در هر ۱۰۰ برگ، از حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان در تغییر است. به طور خاص قیمت کاغذ کرافت ۷۰ در ۱۰۰ به شرح زیر است:

  • قیمت کاغذ کرافت ۷۰ در ۱۰۰ ایرانی ۷۵ گرمی، هر ۱۰۰ برگ: ۲۱۰ هزار تومان
  • قیمت کاغذ کرافت ۷۰ در ۱۰۰ ایرانی ۱۲۰ گرمی، هر ۱۰۰ برگ: ۳۲۰ هزار تومان
  • قیمت کاغذ کرافت ۷۰ در ۱۰۰ ایرانی ۲۷۰ گرمی، هر ۱۰۰ برگ: ۱ میلیون و چهارصد هزار تومان

قیمت کاغذ کرافت رولی و کیلویی

برای خرید کاغذ کرافت می توانید از انواع رولی و کیلویی آن نیز استفاده کنید. رول های این کاغذ نیز بر اساس نوع مصرف از ضخامت و سایز و برش های متفاوتی برخوردار است. همانند قبل برای خرید کاغذ کرافت رولی بهتر است ابتدا نیاز خود را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. قیمت کاغذ کرافت رولی به صورت میانگین از ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون متغیر است. تمام این تفاوت قیمت مرتبط با اندازه ی برش و همچنین گرم کاغذ درخواستی است.

قیمت کاغذ کرافت کیلویی نیز مانند نوع رولی آن به اندازه، وزن و کیفیت آن بستگی دارد. برای خرید کاغذ کرافت در انواع متفاوت بهترین راه این است که میزان مورد نیاز، کیفیت و مورد استفاده را مشخص کنید و با ثبت سفارش از قیمت به روز آن اطلاع حاصل کنید.

 

خرید کاغذ کرافت طرح دار و رنگی

خرید کاغذ کرافت طرح دار بیشتر در میان کسب و کارهای کوچک محبوبیت دارد. برای خرید کاغذ کرافت از این مدل بهتر است به ضخامت آن توجه بیشتری داشته باشید. محصولات متفاوت نیازمند استحکام متفاوتی است. با توجه به مدل و طرح این کاغذها کیلویی ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. اغلب گرماژ این مدل کاغذها پایین است و در صورت نیاز به کاغذ گرم بالا ممکن است نیاز داشته باشید تا مستقیم به تولیدکنندگان سفارش دهید. خرید کاغذ کرافت رنگی نیز تقریباً همین شرایط را دارد. قیمت ها نیز با نوع طرح دار آن تقریباً مشابه است. برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است سفارش خود را ثبت کرده و از فروشنده آن را جویا شوید.

کاغذ بسته بندی

خرید کاغذ کرافت تقریباً برای تمامی کسب و کارهای تولیدی از اهمیت خاصی برخوردار است. بسته بندی بخش مهمی در این گونه کسب و کارها است. در این زمینه ماهیت مقاوم و سخت کاغذ کرافت به کار می آید و صنعت کارتون سازی سالانه درآمد هنگفتی از تولید کارتون برای این کسب و کارها به دست می آورد. برای خرید کاغذ کرافت بسته بندی باید به این توجه داشته باشید که وزن و اندازه ی محصول تولیدی شما چه میزان است. گرماژ کاغذ مشخص می کند که بسته ها تا چه میزان قابلیت مقاومت در برابر وزن را دارند.

قیمت کاغذ کرافت بسته بندی با توجه به تعداد، گرماژ کاغذ و اندازه آن از ۵۰۰ تا چند ده میلیون تومان متفاوت است. برای دریافت قیمت کاغذ کرافت عمده و بسته بندی بهترین راه تعیین سفارش و دریافت قیمت از فروشنده است.

جمع بندی

خرید کاغذ کرافت به دلیل مقاومت بالا و سازگار بودن به محیط زیست به صرفه است. خریداران این نوع کاغذ باید در نظر داشته باشند که این کالا را به چه میزان، در چه سایز و وزنی نیاز دارند و با توجه به نیاز خود دست به خرید بزنند. در این زمینه راهنمایی گرفتن از افراد آگاه در این زمینه اهمیت بسیاری دارد.