تولید کننده رول حرارتی

تولید کننده رول حرارتی

تولید کننده رول حرارتی

تولید کننده  رول حرارتی در دنیا شامل چندین برند مشهور می باشند که شامل:

  1. کاغذ رول حرارتی هانسول: هانسول یکی از با کیفیت ترین کاغذ رول حرارتی را در دنیا فراهم می کند. و در دنیا تولید کننده رول کاغذ حرارتی شناخته می شود. مصرف کننده این کاغذها خیالشان از کیفیت چاپ آنها می بایست راحت باشد. همچنین این کاغذ های حرارتی به هد دستگاه پرینتر آسیبی وارد نمی کنند.
  2. کاغذ رول حرارتی کوهلر آلمان: کوهلر آلمان هم یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاغذ رول حرارتی می باشد. کیفیت کاغذ های آنها نیز بسیار بالا می باشد. تولید کننده رول کاغذ حرارتی برای دستگاه پوز و لیبل های فروشگاهی می باشد.
  3. رول حرارتی کوهلر آلمان

  4. کاغذ رول حرارتی فونیکس چین: این کاغذ هم از کیفیت خوبی برخوردار است. و با پرینت مشکی ابتدا وارد ایران شد ولی در حال حاضر پرینت آبی آن موجود است. کاغذ رول حرارتی ۸ سانتی یا ۷۹ میلیمتری که برای رسید فاکتور فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم. تولید کننده رول کاغذ حرارتی برای دستگاه های کارت خوان و صندوق های فروشگاهی می باشد.
  5. کاغذ رول حرارتی اوجی ژاپن: اوجی ژاپن هم از جمله معروف ترین تولیدکنندگان کاغذ رول حرارتی می باشد. کیفیت بالای این محصول باعث شده طرفداران زیادی در دنیا داشته باشد.
  6. کاغذ رول حرارتی جامبو: این شرکت هم از بزرگترین تولید کنندگان کاغذهای  رول حرارتی در دنیا محسوب می شود و محصولات آن به ایران نیز صاذر می شود.
  7. کاغذ رول حرارتی پاندا: این شرکت نیز از جمله معروف ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان کاغذ رول حرارتی در دنیا می باشد که کیفیت بسیار عالی دارد. این شرکت تولید کننده انواع رولهای حرارتی می باشد.

کاغذ طرفه با سابقه طولانی در این امر با چندین سازنده رول حرارتی و واردکنندگان معتبر آن همکاری نزدیک داشته و پخش کاغذ رول حرارتی را در ایران با قیمت مناسب و کیفیت خوب به مشترین عرضه می نماید.

برای مشاهده قیمت رول حرارتی اینجا را کلیک کنید.

انواع کاغذ رول حرارتی با ابعاد ۷۹ میلیمتر و رول حرارتی ۵۷ میلیمتر موجود می باشد.

برای سفارش محصول لطفا به قسمت سفارش رفته و یا با واتس آپ برای ما پیام ارسال کنید.

همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.